Persze, már gyerek koromban is... Na igen, Apa 1976-ban egy külföldi útjáról hozott egy kazettás magnót. Jókat ökörködtünk vele, riportokat csináltunk a szomszéd srácokkal, mint minden gyerek, aki ilyesmihez hozzájutott akkoriban. Persze azért voltak komolyabb projektjeim is. Felvettem a ZIU-5 -ös troli hangját. (Nem tévesztendő össze a 2012 decemberében búcsúztatott ZIU-9 -cel, melynek hangját szintén felvettem). Az utolsó favázas villamos típus, a modellen is megörökített 2900-as hangjáért a Mester utcába zarándokoltam, az Ikarus 620-asért pedig a 67-es vonalra. Ott járt utoljára menetrend szerűen, 1977-ben. Persze ezek nem lettek túl jó felvételek, ráadásul meg is kellene keresnem őket. (Egyszer majd erre is rászánom magam).
Komolyabban a 90-es évek elején kóstoltam bele a témába. Felmerült az igény, hogy a Rece-Ficének demókat csináljunk különféle pályázatokra. Ekkor készült a Revival Band máig egyetlen stúdió felvétele is, melyet egy a Rádióból selejtezett 8 sávos magnón csináltunk Kaszab Tibiék házában. Ennek az anyagnak a keverését jórészt én végeztem. Később jöttek a gyűjtések Pannival, és persze jött az Utolsó Óra. Valamikor 2000 elején kérdeztem meg Kelemen Lacit, esetleg véletlenül nem volna-e szükség néha-néha némi segítségre technikai vonalon? "Jó, hogy szólsz - válaszolta - jövő héten Géza nem ér rá, menj be hozzá, megmutatja, mit kell csinálni!" Itt a Fonóban működött akkoriban a Harmónia Rádió is, mely projektbe szintén belefolytam egy kicsit. Az adás nem a Fonóból ment... (bonyolult történet, ne menjünk bele...) Lényeg, hogy a Fonóban elkészült műsorokat CD-ken hurcoltuk két másik helyre, ahonnan adásba ment. Szintén a Fonóban készült két lemezfelvétel, melyeken dolgoztam. A Parno Graszt "Járom az utam" című lemezét később Szalay László keverte Budakeszin, a Vrana mámi CD mellékletét viszont végig én csináltam.
Folyt köv